پیدا کردن یک قالی شویی با کیفیت و مطمئن دغدغه افرادی هست که قصد شستشوی فرش های خود را دارند .

با توجه به شرایط اقتصادی در حال حاضر و گران بها بودن انواع فرش ها ، حفظ سلامت هر فرش و عدم اسیب به آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد .

و متاسفانه چون تعداد زیادی قالی شویی های کم مهارت وتجربه و بدون پشتیبانی و بی اعتبار در هر شهرک موجود هست ، پیدا کردن قالی شویی متخصص و معتبر نیاز به تحقیق و بررسی فراوانی دارد .

اهمیت این موضوع در ایام شلوغی قالی شویی ها ( انتهای سال ) چند برابر می شود . چرا که در این ایام تعداد زیادی قالی شویی ( مختص همان ایام ) به وجود می اید و بعد هم از صفحه روزگار حذف خواهند شد . که هیچ کدام از کار خانه قالی شویی نیستند و صرفا چند خط تلفن هستند و فرش های شما را دریافت می کنند و اگر ازشون ادرس بخواهید ، در اختیارتان قرار نمی دهند .

چون اصلا مکان مشخص برای انجام پروسه قالی شویی ندارند ، چه برسه به تخصص و دستگاه های مدرن و …

و اگر فرشتون رو تحویل بدهند ، امید است سالم و بدون اسیب باشند .

از این رو اکثریت مردم ذهنیت و خاطره خوبی از فرش سپاری به قالی شویی ها ندارند .

برای یافتن یک قالی شویی امن و متخصص به این نکات توجه کنید :

1) سرچ کردن نظرات مردمی در انواع فضاهای مجازی در مورد میزان رضایت مندی مشتریان آن قالی شویی

2) اعتبار در قدمت حضور و وجود آن قالی شویی در انواع فضاهای مجازی

3) بر قراری ارتباط تلفنی با اپراتورهای پاسخگوی ان قالی شویی و پرسیدن سوالاتی

از قبیل :

  • ایا میتوان پروسه شستشوی فرش را از نزدیک مشاهده کنیم ؟
  • شیوه شستشوی شما به چه صورته ؟
  • مواد شوینده چطور ؟
  • چه ضمانتی برای اسیب ندیدن فرشم وجود دارد ؟
  • و…

4) ارائه قیمت های شفاف هم در سایت و فضاهای مجازی هم به صورت تلفنی قبل از دید فرش در منزلتان و تطابق ان قیمت ها با فاکتور پرداخت

نهایی نهایی :

این موضوع بسیار اهمیت دارد چرا که عموما قالی شویی ها حتی اگر مشخصات دقیق فرشتان را ذکر کنید و توضیح دهید ، منتخب دقیق ان را به شما قبل از بازدید فرشتان نخواهند اعلام کرد چرا که متاسفانه هدف چند دیگر می باشد .

و ممکن است عینا و دقیقا همان فرش که شما داشتین رو همسایه تان هم داشته باشه ( فرش هایتان کاملا یکسان باشد ) ولی برای هر کدام از شما ها قیمت های متفاوتیی لحاظ گردد .

برای هر منزلی بر اساس شرایط ان خانه و نحوه برخورد ان عزیزان قیمت های مختلفی فاکتور کنندو عمومانرخ ثابتی برای شستشو به مشتریان ارائه نخواهند داد.

همچنین بخوانید….

ترفند کلاهبرداری قالیشویی ها

شاید شماهم شنیده اید که در ایام پایانی سال و به علت افزایش تقاضا برای خدمات قالی شویی کلاهبرداری قالی شویی ها هم افزایش پیدا می کند و افراد شیاد و….

5) توجه به توضیحات اپراتور در مورد شیوه های شستشو فرش ها :

متاسفانه با الفاظی مثل اب شور ، دوبار شور ، نانو شور و… باز های روانی با مشتریان راه می اندازند در صورتی که عموما نمودی واقعی ندارد و اکثر فرش ها یکسان شسته می شود چرا که قالی شویی ها برای تفکیک انواع فرش به انواع مدل های مختلف نیاز به فضاهای چند هکتاری دارند که عملا امکان پذیر نیست و این الفاظ فقط در حد همان لفظ باقی خواهد ماند

  • مگر می شود که مشتری باشد که نخواهد فرشش کملا تمیز شود ؟ !!!
  • مگر کسی هست که بخواهد فرشش فقط کمی تمیز شود ؟!!!

ویا اصلا مگر می شود بین هزاران فرش ورودی در هر قالی شویی ، تفکیک کرد که این فرش به روش ^ شستن شود و ان فرش به روش < شسته می شود ؟ !!!

شاید کمی تفکر لازم باشد …

6 ) داشتن کد اتحادیه ( جواز قالی شویی )

7) تحقیق از میزان و شکایت های ان قالی شویی و میزان اعتبار و کیفیت ان قالی شویی از اتحادیه قالی شویان .

بهترین روش برای یافتن قالی شویی خوب ، معرفی از فرادی که تجربه همکاری با ان قالی شویی را دارند می باشد . کسی که قبلا فرش داده و راضی بوده و ان قالی شویی را به شما معرفی کرده .

قالی شویی مهباف یکی از معتبر ترین برندهای تولید کننده و صادر کنندهای فرش های دستبافت در ایران می باشد که سالیان زیادی است که از طریق لاین قالی شویی مهباف در خدمت شما عزیزان می باشد .

به لطف شما مشتریان عزیز توانسته ایم رضایتمندی 6%98 در صد در واحد نظر سنجی مهباف به ثبت برسانیم .

همچنین قالی شویی مهباف (کد 125 ) دارای تیم متخص استاد کاران با تجربه رفو گر با پشتیبانی پس از خدمات قوی ، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران می باشد .

و کلیه نرخ ها به صورت شفاف هم در سایت و پیج اینستاگرام مهباف موجود می باشد و هم اپراتورها به صورت تلفنی پاسخگوی کلیه سوالات شما عزیزان می باشند .

سفارش آنلاین

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق شماره تلفن های ذکر شده در این صفحه ، با تمامی شعبات فعال قالیشویی مهباف تماس بگیرید و همچنین با فرم ثبت سفارش آنلاین، سفارش خود را بصورت غیره حضوری ثبت کنید.

قالیشویی مهباف

مجموعه فرش مهباف در حدود ۷۰ سال پیش به صورت موروثی فعالیت خود را در بازار فرش تهران آغاز کرد و در حال حاضر یکی از بنام ترین و معتمد ترین برند های فرش دستبافت ایران است.

  • ایمیل:mahbafcarpet@gmail.com
  • آدرس:تهران، آزادگان جنوب، جاده احمد آباد مستوفی، میدان پیامبر اعظم، کوچه گلستان یکم، پلاک ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *