نکات شستشو مبل در منزل

خشکشویی و شستشو مبلمان موضوعی بسیار حساس بوده و هرگونه اشتباه در این کار باعث می شود تا به پارچه ، چوب  و  بدنه مبل آسیب رسیده شود. برای این کار توصیه میکنیم پیش از هر کاری برچسب روی مبل خود را حتما مطالعه نمایید. اگر وقت کافی برای این کار ندارید ، این وظیفه را به یک مبل شویی معتبر سپرده تا بصورت اصولی برای شما این کار  را انجام دهند.

برچسب روی مبل

روی تمامی مبل ها برچسبی وجود دارد که دستور العمل مراقبت و شستشوی مبل با شوینده های مجاز و نحوه ی شستشوروی آن نوشته شده است . به دقت آن را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید. این دستورالعمل ها به صورت حروف اختصاری نوشته شده ، تعدادی از این علایم را بررسی می کنیم تا هنگام شستشو و نظافت دچار خطا نشوید :

W : حرف اختصاری آب به زبان انگلیسی است که معنی آن استفاده از آب خالی یا بخار آب برای نظافت می باشد.

WS : نشان دهنده این است که نظافت مبل باید با محلول پایه آب و مواد شیمیایی انجام گیرد.

S : وجود این علامت به معنی تمیز کردن مبل به صورت خشک کردن باید صورت بگیرد.

O : یعنی مواد به کار رفته در محصول از مواد ارگانیک تشکیل شده و فقط با آب سرد باید شستشو شود.

X : این حرف نشان می دهد مبل باید با برس یا جارو برقی نظافت شود و بعد از آن با شامپوی مخصوص تمیز گردد.

روش های شستن مبلمان پارچه ای

اگر با انواع مبل ها سر و کار داشته باشید متوجه میشوید که نظافت مبل و خصوصا تمیز کردن مبل پارچه ای از مشکل‌ترین بخش‌های نظافت منزل است. تمیز کردن مبل پارچه ای واقعا کار ساده‌ای نیست! اگر این کار را به‌طور صحیح انجام ندهید، علاوه بر کثیف‌تر کردن آن، ممکن است به پارچه‌ی مبل آسیب برسانید. اما ما شما را با روش های کارامد برای تمیز کردن مبل های پارچه ای آشنا می کنیم. برای نظافت سطح مبل روی سطح مبل را جارو کنید و از هرگونه گردوغبار و خرده‌ریزها بیالایید و تمام شیارهای مبل را با جاروبرقی تمیز کنید. برای زدودن گردوخاک از برس استفاده کنید برای زدودن موها و کرک‌ها از غلتک استفاده کنید. به جنس پارچه ی مبل توجه کنید. برای تمیز کردن این نوع مبل از هر سه روش گفته شده در قبل می توانید کمک بگیرید اما فراوش نکنید اگر قصد استفاده از شامپو داشتید حتما قبل از استفاده آن را تست کنید.

قالیشویی مهباف، مجری خدمات شسشتو و ترمیم فرش

 

کارخانه قالیشویی مهباف با بیش از 50 سال سابقه در صادرات و خدمات ترمیم و شستشوی فرش آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی در تهران با نرخ ثابت و بالاترین کیفیت شستشو.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *